in my cosmetic bag

3/18/2014

Myslím, že každou z nás zajímá, co nosí ženy v kosmetické taštičce, či kabelce. Alespoň já to tak mám. Jsem zvědavá, jaké produkty jsou dobré a hlavně osvědčené, jsem ráda za tipy od ostatních. Tohle je souhrn těch mých současných nej líčidel, bez kterých si nedovedu představit svůj každodenní make-up.


Základem pro jakýkoliv make-up je bezchybná pleť. Tu já bohužel nevlastním a pořád bojuji s nedokonalostmi. Naštěstí jsem si osvojila několik produktů, které mi k dokonalé pleti dost pomáhají.
MAC Prep+Prime Skin Base Visage - je podkladová báze pod make-up. Má krémovou konzistenci, krásně se roztírá, vyplní jemné vrásky a díky třpytivým mikročástečkám pleť rozjasní. Perfektně ji připraví na nanesení make-upu. Díky bázi vypadá ještě lépe a déle vydrží.
Dermacol Make-up Cover - je vysoce krycí make-up. Já ho ale používám místo korektoru na zamaskování všeho, co je potřeba. Skryje perfektně pupínky, červená místa a díky krémové textuře si poradí i s mými kruhy pod očima. Pokud ale máte mastnější pleť, mohl by vám ucpávat póry. Seženete ho běžně v drogériích. Potřebujete-li světlejší odstíny, tak ty jsou k dostání na stránkách Dermacolu zde.
Bobbi Brown Long-Wear Even Finish Foundation SPF 15 - nejlepší make-up, co jsem za poslední dobu objevila. Už jsem o něm psala na blogu tady. Vytvoří efekt dokonale přirozené a bezchybné pleti. Přesně co potřebuji. Roztírá se jako krém, rychle se vstřebá do pleti, není hutný, ale středně kryje a dodá svěží vzhled. Díky němu vypadám odpočatě, i když mám za sebou dlouhou noc. Seženete ho např. v Douglasu, cena cca 1250,-. Pro mě je to ale dobrá investice, která se vyplatí.
Givenchy Matissime Absolue Powder Foundatin - je můj oblíbený matující pudr. Nanáším ho hlavně na T-zónu, kde mám pleť mastnější. Je jemný, přirozeně matuje a nevysušuje, takže zbytečně nezvýrazňuje vrásky. Ten můj jsem kupovala na Slevomatu, sledujte sekci móda a styl, kde se občas kosmetika od Givenchy objevuje.
Chanel Joues Contraste Powder Blush - na tuhle tvářenku nedám dopustit. Je mou první zkušeností s líčidly od Chanel a můžu ji jen doporučit. Má růžovo-broskvový odstín, takže ji můžu kombinovat jak s teplejšími odstíny, tak i těmi studenými. Mám raději pudrové tvářenky, lépe se mi s nimi pracuje a i po celém dni vypadá růž tak, jak jsem ji nanesla ráno (za předpokladu, že si nesahám na obličej).


Kromě dokonale vypadající pleti si zakládám na zvýraznění očí. Ráda si vyhraju se stíny na oči, protože pak dodám pohledu určitou hloubku, která mu chybí. Přes den volím jemnější odstíny hnědé nebo švestkové (sluší i hnědookým), na večer mám ráda kouřové oči.
Lancóme Hypnóse Doll Eyes Palette - miluji paletky očních stínů. Právě proto, že můžu použít hned několik odstínů najednou. Nejsvětlejší používám na pohyblivé oční víčko, tmavší na vystínování záhybu a světlejší pak na oční oblouk. Paletka obsahuje rovnou pět odstínů. Tím nejtmavším si díky štětci můžete vymalovat i linku. Jak můžete pracovat s touhle paletkou, uvidíte na videu zde. Seženete ji třeba na parfums.cz, kde mají příjemné ceny značkové kosmetiky a líčení.
Lancóme Le Crayon Khól - raději si maluji oční linku klasickou černou tužkou. Působí jemněji než oční linky a na denní líčení ji mám radši. S touhle se mi dobře pracuje, je měkká, dobře kreslí a drží na místě. 
L'oréal Super Liner Black Buster - jsou snad jediné oční linky, se kterými umím pracovat. Jsou ve formě fixu, takže s nimi jednoduše nakreslíte tenkou a přesnou linku. Navíc hned zaschnou a nerozmazávají se. 
L'oréal Volume Million Lashes Mascara - tuhle řasenku používám již několikátým rokem. A asi ještě dlouho budu, pokud ji nepřestanou vyrábět. Zůstala jsem u ní, protože má praktický gumový kartáček. Díky němu se řasenka dokonale nanáší a vytvoří delší a bohatší řasy. Pořád se mě někdo ptá, jestli je náhodou nemám umělé, nebo co za řasenku používám. Prvních 14 dnů, co je řasenka nová, otírám přebytečnou barvu do kapesníku nebo o hrdlo. Nestane se mi tak, že by se mi řasy slepily dohromady. Po dvou týdnech má přesně tu gelovou texturu, která mi nejvíc vyhovuje. Vydrží déle než tři měsíce a cena v drogériích se pohybuje kolem 399,-. 


Rtěnek mám hned několik, ale tyhle dvě, které jsem si přivezla z Anglie, jsou mé nejoblíbenější. Proto je taky nosím pořád u sebe v kosmetické taštičce.
MAC Please me - je krémová matující rtěnka ve světle růžové. I když tak nevypadá, po nanesení má pastelově růžový odstín. Mohli jste ji na mě vidět v tomto postu. Dobře se roztírá, ale trochu zvýrazňuje popraskané rty. Předtím, než ji nanesu, tak si udělám jemný peeling, zbavím rty šupinek, nanesu balzám, nechám ho vstřebat a až potom nanesu rtěnku. 
Nars Transeurope Express - co se týče rtěnek, tak nejlepší zkušenost mám právě s těmi od Nars. Ta moje má vínovo-červenou barvu. Je výrazná, ale není příliš tmavá. Měla jsem ji např. tady. Hodí se i na den, nebije se ani s výraznějším líčením očí. Skvěle se nanáší, nevysušuje a navíc má neskutečnou výdrž. Jasně, že pokud pijete nebo jíte, tak se rtěnka postupně smývá. Tahle má ale ve srovnání s jinými značkami nejdelší trvanlivost. 


V taštičce s sebou nosím i minipéči mých oblíbených výrobků o pleť. Jsou v praktickém balení, takže pokud cestuji někam o víkendu nebo občas přespím u známých, mám s sebou zabaleno vše, co potřebuji.
Lancóme Dreamtone Ultimate Dark Spot Correktor - je sérum pečující o pleť i korektor zároveň. Vyrábí se ve třech odstínech podle barvy pleti. Já mám ten pro středně tmavou pleť. Má lehkou texturu a díky jemnému pigmentu pleť okamžitě sjednotí. Po použití vypadá obličej sjednoceně a rozzářeně. Má působit proti pigmentovým skvrnám. Protože jej používám teprve měsíc, tak vám rozdíl a účinnost potvrdím později.
Lancóme Advanced Génifique Youth Activating Concetrate - poslední oblíbené sérum proti vráskám. Používám ho každý večer i ráno a díky minibalení ho mám vždycky s sebou. Je gelové, dobře se roztírá a rychle se vstřebá. Nanáším ho i pod make-up. Jsem s ním spokojená, hned po nanesení je pleť krásně jemná, hladká a vyživená. Mám pocit, že při pravidelném používání redukuje jemné vrásky. 

Používáte stejné produkty, jste s nimi spokojeni? Nebo máte tip na jiné, které mi můžete doporučit?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Skvelý článok ! :))
    Dermacol cover mám aj ja a je super :) mac ruž si chcem kúpiť <3

    OdpovědětVymazat
  2. krásny článok !! :) milujem taketo beauty posty :)) niektore vecičky by som ti hneď ukradla haha :D ale nie

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle články se mi líbí, strašně ráda "očumuji", co mají jiné holky v kosmetických taštičkách :D

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images