never say never

1/30/2014


Řeč je o bílých kalhotách v zimě. Nikdy bych neřekla, že si je v zimě vezmu na sebe a ještě s černými botami. Můj dřívější strašák v ulicích. Ale nějak to v tomhle outfitu funguje. Líbí se mi kombinace bílé s šedivou a černými doplňky. Osvěžením je DIY psaníčko, na které jsem v předchozím postu udělala návod. A novým kouskem je vysněný šedivý kabát, který mi chyběl. Nikde jsem nenašla takový, co by se mi líbil, tak jsem si ho prostě ušila. A jsem z něj nadšená. Miluju ten oversized střih, délku a měkký materiál s jemným vlasem. Vypadá super jen tak rozepnutý nebo s páskem. Sice jsem si s ním dala práci a několikrát se při výrobě vztekala, že se nepovedlo hned poprvé, ale stálo to za co. Co myslíte, líbí se vám? Že bych si stihla tuhle zimu do třetice ušít ještě jeden krémový...


1) coat and clutch DIY, 2) jumper vintage, 3) shirt and trousers F&F, 4) boots Reserved, 5) necklace Lovelies

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Ty máš pro mě prostě dokonalý styl.. úplně jiný, než 98% 20-ti letých bloggerek. Jen tak dále, Tvé DIY kousky jsou úžasné. Kéžbych se to od mojí maminky taky bývala naučila.. :)

    lesimplecharme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si snad ani nespominam na nejaky tvoj outfit, ktory by sa mi vylozene nepacil, toto je dalsia super kombinacia a ta tvoja sikovnost.. Ako uz bolo spomenute, cakam na tvoj e-shop! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedl se ti naprosto dokonale! Taky se momentálně vztekám s černým, který musím šít jen za denního světla, což je komplikované.
    Nadherně jsi to nakombinovala. Vždy ti to sluší! Šedá se mi poslední dobou líbí víc a víc. Máš střih z Burdy nebo upravený? Každopádně super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to střih z Burdy, jen jsem si ho zúžila v ramenou, tam mi jsou jejich velikosti vždycky větší :)

      Vymazat
  4. Ty jsi tak neskutečně šikovná! nejdřív jsem myslela, že kabát je minimálně z h&m nebo ze zary! moc krásný oufit!

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně pěkně se na takovýhle outfit kouká. Kombinace černo-šedo-bílé je nesmrtelná a moc se mi líbí psaníčko, které to celé podtrhlo a je trošku takovou dominantou, protože upoutalo hned mou pozornost :).

    P.S. Až budeš mít svoji vlastní kolekci, hned se hlásím, jsi neuvěřitelně šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně jsem měla stejný "problém", že bílé kalhoty a černé boty k sobě v zimě prostě nejdou, ale taky jsem zkusila a může to vypadat suprově, jako třeba teď u tebe! :) No a kabát, seš úžasná! S každým tvým dalším DIY kouskem si to říkám víc a víc :)

    OdpovědětVymazat
  7. kabátek je krásný!! a s psaníčkem je to božská kombinace :3

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle DIY taška je opravdu skvělá!

    http://missbagaholic.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já bílé kalhoty nosím velmi často, ať už je jakékoli roční období, miluju je :)
    Ten kabát je úžasný, fakt se mi strašně líbí a ač si zakazuji používat slovo "závist" tak Ti opravdu závidím, že jsi šikovná na ruční práce a umíš šít. Taky bych to chtěla umět a hlavně mít tu trpělivost, protože člověk si pak může sám ušít vlastně cokoliv a nemusí se bát, že v tom samém oblečení někoho potká. Jsi sama sobě návrhářkou a to je fakt skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mě zas těší, že se ostatním mé výtvory líbí :)

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší a smekám před tebou - ten kabát je úžasný!
    Byla bych moc ráda za návod a omlouvám se jestli tu už je, nevšimla jsem si :))

    OdpovědětVymazat
  11. Návod mám jen na psaníčko. Udělat návod na kabát není zrovna tak jednoduché. Navíc jsem ho šila večer, kdy není tak dobré světlo na nafocení...

    OdpovědětVymazat
  12. That coat is so beautiful, you did an amazing job!

    btw, a have a cute giveaway on my blog, you can win 100$ to spend on sheinside.com. I would be so happy is you joined HERE

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images