business look

6/17/2013


Jak přežít v horku a vypadat pořád svěže..? Chce to něco vzdušného na sebe, sukni nebo šaty, z přírodních materiálů a doplňovat tekutiny. Gumičku do vlasů nosím jako poslední SOS záchranu. A vlhké ubrousky na osvěžení po celém dni.
Dnes jsem si po dlouhé dobé vzala tuhle áčkovou sukni. Je super, protože mi v ní nebylo vůbec horko. Jako plus má u mě to, že je z materiálu, který se skoro vůbec nemačká a sukně tak drží svůj tvar. Bílá košile je základ nejen business šatníku...je z lehounké bavlny a je moc příjemná na nošení. Kabelku od Michaela Korse teď nosím asi nejčastěji. Můžu v ní schovat všechny nezbytnosti, jako pár rovných sandálků, když mě začnou bolet nohy a mojí kosmetickou taštičku se všemi nezbytnosti. Můžu teď konečně kombinovat přírodní barvy, v kterých mám celkem dost kousků.
Jaký jste měli víkend? Já se byla po nějakém čase podívat doma za rodiči a užila si super sobotu a neděli. A nebylo to jen o odpočinku, chodím teď pravidelně plavat a běhat, baví mě to čímdál víc. A jako odměnu jsem si zašla na skvělé jídlo do Hospůdky U Štěpána, kterou mám blízko :)


1) skirt secondhand, 2) shirt F&F, 3) belt vintage, 4) bag Michael Kors, 5) sandals Zara

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Moc ti to sluší, takovýhle styl se mi líbí :) Akorát na těch podpatcích bych v tom vedru, co byl dneska, vydržela tak 5 minut :)

    OdpovědětVymazat
  2. podľa mňa vyzeráš fakt stále fantasticky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. parádní, moc krásně sladěno a ještě si kočka! =)

    OdpovědětVymazat
  4. teda, tenhle outfit se ti moc, moc, moc povedl, tleskám! :-) ta sukně je parádní, tobě to strašně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší outfit ze všech :)!

    OdpovědětVymazat
  6. velmi ti to pristane :)
    krasne zladený outfit

    OdpovědětVymazat
  7. Velice ti to sluší. Tu tašku jsi si pořídila skvělou.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sekne, parádní outfit!

    OdpovědětVymazat
  9. nádherný svieži outfit, topánky-kabelka-opasok sú spolu dokonalé :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images